A verseny a vezetéstechnika, a navigációs-, és feladatmegoldó-készség kombinációja. –áll az itiner első oldalán feltüntetett versenyszabályzat első mondatában. A navigációs készségünkkel nem állunk túl jól, ugyan a reggeli Hungaroringes rajtot könnyen megtaláltuk, de rajt után egész Mogyoródot, Fótot körbe-körbe jártuk, mert az új Garmin kütyünkkel nem sikerült az összehangolódás.
Az M0-ásnál egy eltévesztett kihajtó másodszori megközelítésekor a közelben posztoló rend éber őre leállított, mert miért körözünk mi erre. Feltűnőek vagyunk mert legalább tíz perc telt el a két rendőri elhajtás között, de azon nyomban lemezeltek a második fordulónál. A mozgássérült igazolvány és a hozzá tartozó két kerekesszék látványától nagyon megenyhült a biztos úr és informatív kérdezősködés után tegeződve váltunk meg egymástól.
Az eligazításnál a versenykategóriások Hungaroring melletti off-road körét nyomatékosan terepjárósoknak ajánlották, mert ugye a kétkerék meghajtás az na. . ., ennek ellenére azért egyesek könnyen tudták abszolválni még leminősített rossz gumival is. Kétkerék hajtás és gumi, akkor Passat. A rajthoz egy kombi, megemelt kasztnis, bütykös gumis piros Passát gördült be. Szerencsére nem dízel, mert új ötletelésként a minimál fogyasztásos kategóriát vettem célul a Budapest-Bamako távon. Olaszországot megpakolva, tempósan 5,2-es átlaggal megjártuk, az 1996-os évjáratú automataváltós TDI Passatommal, tehát végső soron mehetnénk Afrikába is vele.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.