Az Internetnek meg az Ő végtelennek tűnő adathalmazának hála, hamar rábukkanni egy önönmagunkkal hasonló megszállottsággal bíróra. Így egyből megtudja az ember, hogy nem Ő találta fel a spanyolviaszt és egyúttal igazolást is kap, hogy nincs egyedül eszement ötleteivel…
Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy ifjú ember, aki egy nagy bukással nemcsak a motorversenyzői karrierjét törte ketté, hanem magát is. Lance Magin zárójelentésére felkerült a paraplég szakkifejezés, ami deréktól lefelé bénulást fedi. A motocross gépét le kellett cserélni egy kerekesszékre, de nem adta meg magát a sorsnak, inkább egy újabb kihívásnak tekintette a történteket. Ő az első paraplég, aki indult a BAJA 1000-en, az embert és technikát próbáló sivatagi versenyeken. Elszántsága (és a jó PR ) révén az emberi akaraterő és kitartás élő bizonyítékaként hirdetik hazájában. Szlogenként még hozzájár: „Lance magin, aki éli álmait.” Tud valamit a fiú! Nem csak terepversenyeken száguldozik, elsőként ő szerezte meg kerekesszékesként a NASCAR engedélyt és ott is versenyezgetett. Az U.S. Olympic csapat tagjaként ezüstérmet szerzett parasportoló teniszezőként.
Az amerikai Dakarnak is nevezett BAJA 1000, a mexikói Baja California félsziget extrém kemény úttalan útjain zajlik. Számos kategóriában indulnak, de a legfelkészültebbek csővázas versenygépekkel, extra futómű megoldásokkal vágnak neki a megmérettetésnek. Lance Magin is egy külön erre a versenyre épített autóval indul. Az alapokat egy Ford Explorer szolgálja. A motor 4.6 literes, négyszelepes V8-as, Ford Racing. Csőváz, hibrid Bilstein lengéscsillapítók, Lowrance GPS és Icom versenyrádió, Parker légszűrő, MasterCraft 3 G ülések,35 hüvelykes BFG Baja T/A-s gumiabroncsok. Pedálsor nélküli, kézivezérlésre átalakítva, automata sebességváltó.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.