Van úgy, hogy be kell látnia az embernek, gondos, küzdelmes, állhatatos munkája révén a csúcsra jutott. Speciel engem ezen megvilágosodás az amatőr rally edzésnapjának első körének második kanyarjában kezdett megérinteni, két kanyarral később már holt biztos voltam az egészbe. Mert, ha:
-a szerelő már megint az utolsó pillanatba hozza a versenygépedet
-a munka eredménye nem túl bíztató, de te mégis nekimész a feladatnak
-a pályán rájössz, hogy így tényleg gáz az egész
-kiállsz szerelgetni, koszosan, olajosan felismered, ezt otthon lehet (talán) megszögelni
-azért tanulás végett még visszamész porolni egy-két kört a pályára
-otthon még koszosabban és olajosabban a sötétben zseblámpával bütykölgetve, garázsba rohangálva sikítóval, kalapáccsal javítva a helyzeten…
- már előre meg tudod magyarázni, miért nem tudsz jót autózni.
Szóval elérkeztem a piramis csúcsára: most már profin vagyok Amatőr. Fotó: bymagam. Az amatőr versenygépek matricázási szokásaik kiismerhetetlenek, nagy részük "amit találunk ráragasztjuk" szellemében kreálódnak. Szerintem az ismerősöm gépszöcskéjén is ilyen "ez volt kéznél" véletlenszerű megoldásként született az alkotás, de lehet intellektuálisabbnak ható magyarázatot is költeni hozzá: A dizájn a nyers testiség és a humor ötvözetével hirdeti: közös a világunk.
.
A verseny első futama nem tetszett, csak kínlódás volt, a másodikon már egy a rallyval szemezgető kerekessszékes kollegát szállítmányoztam és mivel neki nagyon bejött ez engem is jobb kedvre derített, a harmadik körre tesóm felesége ült be mellém, aki teljesen oda volt a száguldástól. Összességében nem volt egy rossz verseny, de jó sem. Végig óvatosan kellett körözni, nehogy a frissen beszerelt új kézivezérlés miatt, beugorjak a nézők közé. (óvatosságomat estére meg is erősíti egy MTI hír, miszerint az ország másik részén, szintén egy amatőr rallyn elgázoltak egy nézőt, aki bele is halt sérüléseibe.) A fékem rettentően lent fog, alig érem el, a gáz pedig megakad és beragad, amúgy minden OK. Egy harmadik helyezésről szóló kupát kaptam, de most azt sem tudom, hányan indultunk a Suzuki szekcióba. (Képalbum itt... )
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.